Криворізький професійний будівельний ліцей
І курс ІІ семестр Тестові завдання:
І курс ІІ семестр Тестові завдання:
1.Про
яку подію йде мова:
"
Спланована конфіскація врожаю зернових та усіх інших продуктів харчування у
селян представниками радянської влади. Радянська влада безпосередньо призвела
до вбивства селян у мільйонних масштабах. Ця подія була викликана свідомими і
цілеспрямованими заходами вищого керівництва Радянського
Союзу й Української СРР на чолі зі Сталіним, розрахованими
на придушення українського національно-визвольного руху і фізичного знищення
частини українських селян.
Померло
від 2,2 до 7,5 млн осіб".
варіанти
відповідей
а
Червоний
терор
б
Сталінські
репресії в 1930 - роках
в
Голодомор
в Україні (1946—1947)
г
Голодомор
в Україні (1932—1933)
2.Про
що йде мова:
"
Масові репресії, що здійснювалися в СРСР в 1930-і — 1950-і роки.
До репресивних акцій можна віднести геноцид українців, чистки в рядах
правлячої ВКП (б) (після 1952 р. КПРС) та
НКВС, розкуркулення, депортації цілих етнічних груп, гоніння
проти «соціально чужих елементів» і «саботажників», масові ув'язнення і
розстріли «ворогів народу ".
варіанти відповідей
а
Червоний
терор
б
Білий
терор
в
Сталінські
репресії
г
Голодомор
1932 - 1933 рр.
3.На
малюнку зображено Памятник ..........
варіанти відповідей
а
княгині
Ользі
б
дівчині
з легенди
в
жертвам
Холокоста
г5.
жертвам
Голодомора
4.Липський
Володимир Іполитович
варіанти відповідей
а
б
в
г
5.Пам'ятник
Т. Г. Шевченку. Скульптор: М. Г. Манізер. Встановлено: 24
березня 1935 р.
В якому
місті встановлено цей пам'ятник?
варіанти відповідей
а
Київ
б
Львів
в
Харків
г
Полтава
д
Херсон
Причини
колективізації:
(4
правильні відповіді)
варіанти відповідей
а
Ліквідація
дрібнотоварного селянського укладу, який, на думку більшовиків, був джерелом
капіталізму на селі; ліквідація куркульства як класу.
б
Необхідність
створення матеріально-технічної бази для економічної самостійності країни за
умов ворожого оточення і можливої економічної ізоляції.
в
Перетворення
неконтрольованих державою індивідуальних селянських господарств у велике виробництво,
повністю підконтрольне партійно-державному керівництву
г
Забезпечення
населення країни дешевими продуктами харчування й сировиною;
д
Прагнення
влади до зміни соціально-класової структури населення в бік збільшення
робітничого класу.
е
Налагодження
каналу перекачування коштів на потреби індустріалізації із села до міста;
є
Використання
безкоштовної примусової праці політичних в’язнів.
Івано-Франківськ
7.Результати
та наслідки індустріалізації:
( 3
правильні відповіді)
варіанти відповідей
а
поділ
українських земель між двома державами
б
глибокий
розкол серед української політичної еліти
в
Перехід
до насильницької колективізації.
г
Перетворення
України з аграрної в індустріально-аграрну країну.
д
Голодомор
1932-33 рр..
е
Занепало
економічне та культурне життя України
8.Про
кого йде мова:
"
український політичний діяч, один із чільних ідеологів і теоретиків
українського націоналістичного руху XX століття[1], після
розколу Організації українських націоналістів — голова Проводу ОУН-Б[2]. Борець
за незалежність України у ХХ сторіччі ".
варіанти відповідей
а
б
в
г
9.1924 рік
варіанти відповідей
а
Антирумунське
повстання в с.Татарбунари та інших селах Південної Бессарабії. Загальна
кількість учасників виступу сягнула 6 тис. чоловік. Над вцілілими українцями
румунська влада організувала "Процес 500".
б
Польська
"пацифікація" в Східній Галичині.
в
Мюнхенська
угода, яка передбачала передачу від Чехословаччини Судетську область і визвала
урядову кризу в Чехословаччині
г
Пакт
про ненапад між Німеччиною та СРСР і таємний протокол до нього (Пакт
Ріббентропа – Молотова).
10.
2
листопада 1938 рік -
варіанти відповідей
а
Надання
Закарпаттю автономних прав у складі Чехословаччини. Уряд Закарпаття очолив
угрофіл А.Бродій, а через декілька днів А.Волошин.
б
Німеччина
та Італія провели у Відні арбітраж, який розділив Закарпаття. Значна його
частина зі 180-тисячами населення та найбільшими містами: Ужгородом, Береговим,
Мукачевом було передано Угорщині.
в
Угорські
війська окупували Карпатську Україну.
г
Напад
Червоної армії на Польщу. Початок так званого "визвольного походу".
11.Позначте
назву політики більшовиків, про яку йдеться в наведеному уривку документа:
" Приватне господарювання допускалося головним чином на дрібних заводах і
фабриках. Дрібна промисловість передавалася в оренду. За порівняно короткий час
було здано в оренду 5200 підприємств, тобто половину наявного фонду,,,"
варіанти відповідей
а
"воєнний
комунізм"
б
НЕП
в
радянізація
г
індустріалізація
12.У якому
році Українська СРР стала складовою СРСР?
варіанти відповідей
а
1919 р.
б
1920 р.
в
1921 р.
г
1922 р.
Директорська контрольна робота з
навчального предмету : Історія України ( II Курс)
I рівень :
Велика Вітчизняна війна
розпочалася :
А) 1 вересня 1939 року;
Б) 22 червня 1941 року;
В) 17 вересня 1939 року;
В) 17 вересня 1939 року;
20 з'їзд КПРС прославився таємною доповіддю Хрущова
М.С. про:
А) рівень життя населення;
Б) необхідність відійти від ідей соціалізму
усфері економіки;
В) культ особи Сталіна;
Від німецько-фашистських загарбників Україну звільнили у:
А) 1943;
Б) 1944;
В) 1945;
II рівень:
Дайте визначенння таким поняттям
та особам:
Пакт Молотова —
Ріббентропа
Ерік Кох
Голокост
Олексій Берест
Іван Кожедуб
Борис Патон
Відлига
III рівень: Охарактеризуйте
особливості розвитку культури в в 60-ті роки XX
в УР С Р
IV рівень: У чому проявився героїзм українського
народу в битві з нацизмом,
розкрийте внесок народу у
перемозі над ворогом.
Криворізький професійний будівельний ліцей
Директорська контрольна робота з
навчального предмету : Історія України ( I Курс)
I Рівень:
1 .Серед монополістичних
об,єднаньв Наддніпрянській Україні
переважали:
а) синдикати
б) трести
в) концерни
2. Укажіть регіон, спеціалізацією якого на початку ХХст.
була залізорудна
промисловість.
а) Донбас
б) Правобережжя
в) Кривий Ріг
3.
Галицька битва відбулась
а) 4 березня 1915
а) 4 березня 1915
б) серпень-вересень
1914
в) травень 1914- липень 1914
II рівень:
Дайте визначення поняттям та
особам в історії
Українські січові стрільці
"Просвіта"
Брусилівський прорив
IIIрівень:
Охарактеризуйте особливості Столипінської аграрної реформи в
Україні, її наслідки для сільського господарства на теренах України.
IV рівень:
В чому полягає
суть трагедії українського народу в Першій світовій війні,
обгрунтуйте свою точку зору історичними
фактами
Криворізький професійний будівельний ліцей
Директорська контрольна робота з
навчального предмету :
Історія України ( II Курс) ІІ семестр
І рівень: коли відбулися ці
події( хронологічні рамки, рік ,дата):
-Чорнобильска катастрофа
-Проголошення незалежності
України
-фестиваль "Червона
Рута"
ІІ рівень: дайте визначення поняттям та особам в історії
-Гласність
-Перебудова
-Ющенко
-Горбачов
-Касетний скандал по справі
Гонгадзе
ІІІ рівень: Доведіть , що Україна без,ядерна
держава.
ІV рівень: Охарактеризуйте вклад діячів
вітчизняної культури в національне-культурне відродження 60-80 рр. XXст
Немає коментарів:
Дописати коментар