Контрольний блок : " Історія України"

                                        Криворізький професійний будівельний ліцей

І курс  ІІ семестр  Тестові завдання:

1.Про яку подію йде мова:
" Спланована конфіскація врожаю зернових та усіх інших продуктів харчування у селян представниками радянської влади. Радянська влада безпосередньо призвела до вбивства селян у мільйонних масштабах. Ця подія була викликана свідомими і цілеспрямованими заходами вищого керівництва Радянського Союзу й Української СРР на чолі зі Сталіним, розрахованими на придушення українського національно-визвольного руху і фізичного знищення частини українських селян.
Померло від 2,2 до 7,5 млн осіб".
варіанти відповідей
а

Червоний терор

б

Сталінські репресії  в 1930 - роках

в

Голодомор в Україні (1946—1947)

г

Голодомор в Україні (1932—1933)

2.Про що йде мова:
" Масові репресії, що здійснювалися в СРСР в 1930-і — 1950-і роки. До репресивних акцій можна віднести геноцид українців, чистки в рядах правлячої ВКП (б) (після 1952 р. КПРС) та НКВС, розкуркулення, депортації цілих етнічних груп, гоніння проти «соціально чужих елементів» і «саботажників», масові ув'язнення і розстріли «ворогів народу ".
варіанти відповідей
а

Червоний терор

б

Білий терор

в

Сталінські репресії

г

Голодомор 1932 - 1933 рр.



3.На малюнку зображено Памятник ..........
варіанти відповідей
а

княгині Ользі

б

дівчині з легенди

в

жертвам Холокоста

г5.

жертвам Голодомора

4.Липський Володимир Іполитович
варіанти відповідей
а

б

в

г

5.Пам'ятник Т. Г. Шевченку. Скульптор‎: ‎М. Г. Манізер. Встановлено‎: ‎24 березня‎ ‎1935 р.

В якому місті встановлено цей пам'ятник?
варіанти відповідей
а

Київ

б

Львів

в

Харків

г

Полтава

д

Херсон


Причини колективізації:

(4 правильні відповіді)
варіанти відповідей
а

Ліквідація дрібнотоварного селянського укладу, який, на думку більшовиків, був джерелом капіталізму на селі; ліквідація куркульства як класу.

б

Необхідність створення матеріально-технічної бази для економічної самостійності країни за умов ворожого оточення і можливої економічної ізоляції.

в

Перетворення неконтрольованих державою індивідуальних селянських господарств у велике виробництво, повністю підконтрольне партійно-державному керівництву

г

Забезпечення населення країни дешевими продуктами харчування й сировиною;

д

Прагнення влади до зміни соціально-класової структури населення в бік збільшення робітничого класу.

е

Налагодження каналу перекачування коштів на потреби індустріалізації із села до міста;

є

Використання безкоштовної примусової праці політичних в’язнів.
Івано-Франківськ

7.Результати та наслідки індустріалізації:

( 3 правильні відповіді)
варіанти відповідей
а

поділ українських земель між двома державами

б

глибокий розкол серед української політичної еліти

в

Перехід до насильницької колективізації.

г

Перетворення України з аграрної в індустріально-аграрну країну.

д

Голодомор 1932-33 рр..

е

Занепало економічне та культурне життя України


8.Про кого йде мова:
" український політичний діяч, один із чільних ідеологів і теоретиків українського націоналістичного руху XX століття[1], після розколу Організації українських націоналістів — голова Проводу ОУН-Б[2]. Борець за незалежність України у ХХ сторіччі ".
варіанти відповідей
а

б

в

г
9.1924 рік
варіанти відповідей
а
Антирумунське повстання в с.Татарбунари та інших селах Південної Бессарабії. Загальна кількість учасників виступу сягнула 6 тис. чоловік. Над вцілілими українцями румунська влада організувала "Процес 500".

б

Польська "пацифікація" в Східній Галичині.

в

Мюнхенська угода, яка передбачала передачу від Чехословаччини Судетську область і визвала урядову кризу в Чехословаччині
г

Пакт про ненапад між Німеччиною та СРСР і таємний протокол до нього (Пакт Ріббентропа – Молотова).
10.
2 листопада 1938 рік -
варіанти відповідей
а

Надання Закарпаттю автономних прав у складі Чехословаччини. Уряд Закарпаття очолив угрофіл А.Бродій, а через декілька днів А.Волошин.

б

Німеччина та Італія провели у Відні арбітраж, який розділив Закарпаття. Значна його частина зі 180-тисячами населення та найбільшими містами: Ужгородом, Береговим, Мукачевом було передано Угорщині.

в

Угорські війська окупували Карпатську Україну.

г

Напад Червоної армії на Польщу. Початок так званого "визвольного походу".

11.Позначте назву політики більшовиків, про яку йдеться в наведеному уривку документа: " Приватне господарювання допускалося головним чином на дрібних заводах і фабриках. Дрібна промисловість передавалася в оренду. За порівняно короткий час було здано в оренду 5200 підприємств, тобто половину наявного фонду,,,"
варіанти відповідей
а

"воєнний комунізм"

б

НЕП

в

радянізація

г

індустріалізація



12.У якому році Українська СРР стала складовою СРСР?
варіанти відповідей
а

1919 р.

б

1920 р.

в

1921 р.

г

1922 р.











Директорська контрольна робота з навчального предмету : Історія України ( II Курс)


I рівень :
Велика Вітчизняна війна розпочалася :
А)  1 вересня 1939 року; 
Б) 22 червня 1941 року;
В)
17 вересня 1939 року;

20 з'їзд КПРС прославився таємною доповіддю Хрущова М.С. про:

А) рівень життя населення; 

Б) необхідність відійти від ідей соціалізму усфері економіки; 

В) культ особи Сталіна;

 

Від німецько-фашистських загарбників Україну звільнили у:

А) 1943;

Б) 1944; 

В) 1945;

 II рівень:

Дайте визначенння  таким поняттям та особам: 

  Пакт Молотова — Ріббентропа

Ерік Кох

 Голокост

 Олексій  Берест

 Іван Кожедуб

Борис Патон

Відлига

III рівень:  Охарактеризуйте особливості розвитку культури в в 60-ті роки XX  в  УР С Р


 IV рівень:  У чому проявився героїзм українського народу  в битві з  нацизмом, розкрийте  внесок народу у перемозі  над ворогом.






Криворізький професійний будівельний ліцей


Директорська контрольна робота з навчального предмету : Історія України ( I Курс)



I Рівень:
  1 .Серед монополістичних  об,єднаньв Наддніпрянській Україні  переважали:
а) синдикати
б) трести
в) концерни

2. Укажіть регіон, спеціалізацією якого на початку ХХст. була залізорудна
промисловість.
а)  Донбас           
б) Правобережжя
в)   Кривий Ріг

 3.  Галицька битва відбулась
а)
 4  березня  1915
б) серпень-вересень  1914
в) травень 1914- липень 1914  
    
II рівень:
Дайте визначення поняттям та особам в історії
Українські січові стрільці
"Просвіта"
Брусилівський прорив

IIIрівень:
 Охарактеризуйте  особливості Столипінської аграрної реформи в Україні, її  наслідки для  сільського господарства на теренах України.

IV рівень:
 В чому полягає суть   трагедії  українського народу в Першій світовій війні, обгрунтуйте свою  точку зору історичними фактами

  
Криворізький професійний будівельний ліцей

Директорська контрольна робота з навчального предмету :
 Історія України ( II Курс) ІІ семестр
І рівень: коли відбулися ці події( хронологічні рамки, рік ,дата):
-Чорнобильска катастрофа
-Проголошення незалежності України
-фестиваль "Червона Рута"

ІІ рівень:  дайте визначення поняттям та особам в історії
-Гласність
-Перебудова
-Ющенко
-Горбачов
-Касетний скандал по справі Гонгадзе

 ІІІ рівень: Доведіть , що Україна без,ядерна держава.


ІV рівень: Охарактеризуйте вклад діячів вітчизняної культури в національне-культурне відродження 60-80 рр. XXст


Немає коментарів:

Дописати коментар

Historia magistra vitae

Historia magistra vitae
Перед самим обрієм далеко сидить на камені абсолютна, вічна Людина, що володіє ключем загадок...А. Бретон