«Погоджено»
«Затверджено»
На засіданні
МК
Пр №__ від_____________
ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З НЧ
Голова Гончаренко
Т. Ю
___________ О.А.Герман
______протокол ___________
Всесвітня історія
ПТП
( Оновлене)
І курс (37 годин)
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Вступ( 1год)
|
|||
1
|
Завдання і структура курсу.
Перший період Новітньої історії
Провідні країни світу на початку ХХ ст.:
основні тенденції соціально- економічного, політичного розвитку
|
|
|
Тема № 1 Передумови Першої світової війни. Війна та її
наслідки.
(5 годин)
|
|||
2
|
Причини, привід до Першої світової війни.
|
|
|
3
|
Початок Першої світової війни.
Бойові дії в
1914 р.-1918 р.р.
|
|
|
4
|
. Вихід Росії з війни. Поразка Німеччини та її союзників.
Комп’єнське перемир’я.
|
|
|
5
|
Російська революція 1917 р. Прихід до влади
більшовиків.
|
|
|
6
|
Громадянська війна. «Воєнний комунізм».
|
|
|
Тема № 2 . Повоєнне облаштування світу. Версальсько-
Вашингтонська система договорів.
(2 години)
|
|||
7
|
Паризька
мирна конференція. Версальський договір. Створення Ліги Націй.
|
|
|
8
|
Розпад
багатонаціональних імперій і утворення нових незалежних держав у Європі.
Спроба перегляду повоєнних договорів у
1920-ті рр. і створення системи
колективної безпеки
|
|
|
9
|
Урок узагальнення і тематичного
оцінювання.
(1
година)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема № 3. . Провідні держави світу в 1920—1930-х рр.
(8 годин)
|
|||
10
|
Зміна статусу провідних країн світу після Першої
світової війни.
|
|
|
11
|
Причини, прояви та наслідки світової
економічної кризи 1929―1933 рр. (Великої депресії).
|
|
|
12
|
Доба «проспериті» (процвітання) у США.
Прояви Великої депресії. «Новий курс» Ф. Д. Рузвельта та його основні
підсумки.
|
|
|
13
|
Реформи Д. Ллойд Джорджа. Ірландське питання. Велика
Британія у роки стабілізації та Великої депресії
|
|
|
14
|
Політичний та соціально-економічний
розвиток Франції у 20-х рр. ХХ ст
|
|
|
|
|
|
|
15
|
Листопадова революція та становлення
Веймарської республіки в Німеччині.
Встановлення нацистської диктатури в
Німеччині. А. Гітлер.
|
|
|
16
|
.Диктатура Прімо де Рівери. Революція
1931 р. Уряд Народного фронту. Громадянська війна Ф. Франко.
|
|
|
17
|
Прихід до влади в Італії Б. Муссоліні.
Фашизація Італії.
|
|
|
18
|
Урок узагальнення
(1 година)
|
|
|
|
|
|
|
Тема № 4 СРСР. Країни Центральної та Східної Європи
(5 годин)
|
|||
|
|
|
|
19
|
Утворення СРСР.
Становлення тоталітарного режиму. Й. Сталін.
|
|
|
20
|
Становлення Другої Речі Посполитої.
Переворот 1926 р. Ю. Пілсудський.
Національні питання.
|
|
|
|
|
|
|
21
|
Становлення Чехословаччини. Т. Масарик.
Національні питання.
|
|
|
22
|
Угорська
революція. Режим Горті.
Румунія в міжвоєнні роки.
Встановлення режиму Й. Антонеску.
|
|
|
23
|
Болгарія. Режим А. Стамболійського
Від Королівства сербів, хорватів і
словенців до Югославії. Національна проблема.
|
|
|
24
|
Урок узагальнення
|
|
|
|
|
|
|
Тема № 5 Країни Азії та Латинської Америки.
(5 годин)
|
|||
25
|
Японія..
Мілітаризація економіки, державних інституцій та суспільної свідомості
населення.
|
|
|
26
|
Китай на поч ХХ ст.
|
|
|
27
|
Індія. Махатма Ганді. Ненасильницький
рух опору.
|
|
|
28
|
Розпад Османської імперії. Турецька
республіка за правління К. Ататюрка.
Витоки Палестинської проблеми.
|
|
|
29
|
Латинська Америка. Особливості
економічних і політичних процесів у регіоні
|
|
|
|
|
|
|
Тема № 6
Міжнародні відносини 1930— х рр.
Назрівання Другої світової війни.
(3 години)
|
|||
30
|
Зовнішньополітичні пріоритети провідних
країн світу
|
|
|
31
|
Процес утворення вогнищ війни на
Далекому Сході, Африці та Європі.
Формування блоку агресивних держав
|
|
|
32
|
Причини
радянсько-німецького зближення
Пакт Ріббентропа-Молотова,
таємний протокол до нього 1939р.
|
|
|
33
|
Урок
узагальнення
|
|
|
|
Тема №7 Розвиток культури
у перші десятиліття ХХ ст.
(2 години)
|
|
|
34
|
Найважливіші досягнення науки і техніки,
їх вплив на повсякденне життя людей.
Фемінізм.
|
|
|
35
|
Основні ідеї й течії у розвитку
культури. Поява масової культури. Нові напрямки в мистецтві та літературі,
виникнення та розвиток кінематографа. Спорт, олімпійський рух.
|
|
|
|
|||
36
|
Урок узагальнення
(1 година)
|
|
|
|
|
|
|
37
|
Тематичне оцінювання
|
|
|
«Погоджено»
«Затверджено»
На засіданні
МК
Пр №__ від_____________
ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З НЧ
Голова Гончаренко
Т. Ю
___________ О.А.Герман
______протокол ___________
Всесвітня історія
І курс (35 годин)
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Вступ( 2год)
|
|||
1
|
Завдання і структура курсу.
Перший період Новітньої історії
|
|
|
2
|
Провідні країни світу на початку ХХ ст.:
основні тенденції соціально- економічного, політичного розвитку
|
|
|
Тема № 1 Передумови Першої світової війни. Війна та її
наслідки.
(5 годин)
|
|||
3
|
Причини, привід до Першої світової війни.
|
|
|
4
|
Початок Першої світової війни.
Бойові дії в
1914 р.-1918 р.р.
|
|
|
5
|
. Вихід Росії з війни. Поразка Німеччини та її союзників.
Комп’єнське перемир’я.
|
|
|
6
|
Російська революція 1917 р. Прихід до влади
більшовиків.
|
|
|
7
|
Громадянська війна. «Воєнний комунізм».
|
|
|
Тема № 2 . Повоєнне облаштування світу. Версальсько-
Вашингтонська система договорів.
(2 години)
|
|||
8
|
Паризька
мирна конференція. Версальський договір. Створення Ліги Націй.
|
|
|
9
|
Розпад
багатонаціональних імперій і утворення нових незалежних держав у Європі.
Спроба перегляду повоєнних договорів у
1920-ті рр. і створення системи
колективної безпеки
|
|
|
10
|
Урок узагальнення і тематичного
оцінювання.
(1
година)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема № 3. . Провідні держави світу в 1920—1930-х рр.
(8 годин)
|
|||
11
|
Зміна статусу провідних країн світу після Першої
світової війни.
|
|
|
12
|
Причини, прояви та наслідки світової
економічної кризи 1929―1933 рр. (Великої депресії).
|
|
|
13
|
Доба «проспериті» (процвітання) у США.
Прояви Великої депресії. «Новий курс» Ф. Д. Рузвельта та його основні
підсумки.
|
|
|
14
|
Реформи Д. Ллойд Джорджа. Ірландське питання. Велика
Британія у роки стабілізації та Великої депресії
|
|
|
15
|
Політичний та соціально-економічний
розвиток Франції у 20-х рр. ХХ ст
|
|
|
|
|
|
|
16
|
Листопадова революція та становлення
Веймарської республіки в Німеччині.
Встановлення нацистської диктатури в
Німеччині. А. Гітлер.
|
|
|
17
|
.Диктатура Прімо де Рівери. Революція
1931 р. Уряд Народного фронту. Громадянська війна Ф. Франко.
|
|
|
18
|
Прихід до влади в Італії Б. Муссоліні.
Фашизація Італії.
|
|
|
19
|
Урок узагальнення
(1 година)
|
|
|
|
|
|
|
Тема № 4 СРСР. Країни Центральної та Східної Європи
(5 годин)
|
|||
|
|
|
|
20
|
Утворення СРСР.
Становлення тоталітарного режиму. Й. Сталін.
|
|
|
21
|
Становлення Другої Речі Посполитої.
Переворот 1926 р. Ю. Пілсудський.
Національні питання.
|
|
|
|
|
|
|
22
|
Становлення Чехословаччини. Т. Масарик.
Національні питання.
|
|
|
23
|
Угорська
революція. Режим Горті.
Румунія в міжвоєнні роки.
Встановлення режиму Й. Антонеску.
|
|
|
24
|
Болгарія. Режим А. Стамболійського
Від Королівства сербів, хорватів і
словенців до Югославії. Національна проблема.
|
|
|
25
|
Урок узагальнення
|
|
|
|
|
|
|
Тема № 5 Країни Азії та Латинської Америки.
(5 годин)
|
|||
26
|
Японія..
Мілітаризація економіки, державних інституцій та суспільної свідомості
населення.
|
|
|
27
|
Китай на поч ХХ ст.
|
|
|
28
|
Індія. Махатма Ганді. Ненасильницький
рух опору.
|
|
|
29
|
Розпад Османської імперії. Турецька
республіка за правління К. Ататюрка.
Витоки Палестинської проблеми.
|
|
|
30
|
Латинська Америка. Особливості
економічних і політичних процесів у регіоні
|
|
|
|
|
|
|
Тема № 6
Міжнародні відносини 1930— х рр.
Назрівання Другої світової війни.
(3 години)
|
|||
31
|
Зовнішньополітичні пріоритети провідних
країн світу
|
|
|
32
|
Процес утворення вогнищ війни на
Далекому Сході, Африці та Європі.
Формування блоку агресивних держав
|
|
|
33
|
Причини
радянсько-німецького зближення
Пакт Ріббентропа-Молотова,
таємний протокол до нього 1939р.
|
|
|
|
Тема №7 Розвиток культури
у перші десятиліття ХХ ст.
(2 години)
|
|
|
34
|
Найважливіші досягнення науки і техніки,
їх вплив на повсякденне життя людей.
Фемінізм.
|
|
|
35
|
Основні ідеї й течії у розвитку
культури. Поява масової культури. Нові напрямки в мистецтві та літературі,
виникнення та розвиток кінематографа. Спорт, олімпійський рух.
|
|
|
«Погоджено»
«Затверджено»
На засіданні
МК
Пр №__ від_____________
ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З НЧ
Голова Гончаренко
Т. Ю
___________ О.А.Герман
______протокол ___________
Всесвітня історія
І курс (37 годин)
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Вступ( 1год)
|
|||
1
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема № 1 Передумови Першої світової війни. Війна та її
наслідки.
(5 годин)
|
|||
2
|
Причини, привід до Першої світової війни.
|
|
|
3
|
Початок Першої світової війни.
Бойові дії в
1914 р.-1918 р.р.
|
|
|
4
|
. Вихід Росії з війни. Поразка Німеччини та її союзників.
Комп’єнське перемир’я.
|
|
|
5
|
Російська революція 1917 р. Прихід до влади
більшовиків.
|
|
|
6
|
Громадянська війна. «Воєнний комунізм».
|
|
|
Тема № 2 . Повоєнне облаштування світу. Версальсько-
Вашингтонська система договорів.
(2 години)
|
|||
7
|
Паризька
мирна конференція. Версальський договір. Створення Ліги Націй.
|
|
|
8
|
Розпад
багатонаціональних імперій і утворення нових незалежних держав у Європі.
Спроба перегляду повоєнних договорів у
1920-ті рр. і створення системи
колективної безпеки
|
|
|
9
|
Урок узагальнення і тематичного
оцінювання.
(1
година)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема № 3. . Провідні держави світу в 1920—1930-х рр.
(8 годин)
|
|||
10
|
Зміна статусу провідних країн світу після Першої
світової війни.
|
|
|
11
|
Причини, прояви та наслідки світової
економічної кризи 1929―1933 рр. (Великої депресії).
|
|
|
13
|
Доба «проспериті» (процвітання) у США.
Прояви Великої депресії. «Новий курс» Ф. Д. Рузвельта та його основні
підсумки.
|
|
|
14
|
Реформи Д. Ллойд Джорджа. Ірландське питання. Велика
Британія у роки стабілізації та Великої депресії
|
|
|
15
|
Політичний та соціально-економічний
розвиток Франції у 20-х рр. ХХ ст
|
|
|
|
|
|
|
16
|
Листопадова революція та становлення
Веймарської республіки в Німеччині.
Встановлення нацистської диктатури в
Німеччині. А. Гітлер.
|
|
|
17
|
.Диктатура Прімо де Рівери. Революція
1931 р. Уряд Народного фронту. Громадянська війна Ф. Франко.
|
|
|
18
|
Прихід до влади в Італії Б. Муссоліні.
Фашизація Італії.
|
|
|
19
|
Урок узагальнення
(1 година)
|
|
|
|
|
|
|
Тема № 4 СРСР. Країни Центральної та Східної Європи
(5 годин)
|
|||
|
|
|
|
20
|
Утворення СРСР.
Становлення тоталітарного режиму. Й. Сталін.
|
|
|
21
|
Становлення Другої Речі Посполитої.
Переворот 1926 р. Ю. Пілсудський.
Національні питання.
|
|
|
|
|
|
|
23
|
Становлення Чехословаччини. Т. Масарик.
Національні питання.
|
|
|
24
|
Угорська
революція. Режим Горті.
Румунія в міжвоєнні роки.
Встановлення режиму Й. Антонеску.
|
|
|
25
|
Болгарія. Режим А. Стамболійського
Від Королівства сербів, хорватів і
словенців до Югославії. Національна проблема.
|
|
|
26
|
Урок узагальнення
|
|
|
|
|
|
|
Тема № 5 Країни Азії та Латинської Америки.
(5 годин)
|
|||
27
|
Японія..
Мілітаризація економіки, державних інституцій та суспільної свідомості
населення.
|
|
|
28
|
Китай на поч ХХ ст.
|
|
|
29
|
Індія. Махатма Ганді. Ненасильницький
рух опору.
|
|
|
30
|
Розпад Османської імперії. Турецька
республіка за правління К. Ататюрка.
Витоки Палестинської проблеми.
|
|
|
31
|
Латинська Америка. Особливості
економічних і політичних процесів у регіоні
|
|
|
|
|
|
|
Тема № 6
Міжнародні відносини 1930— х рр.
Назрівання Другої світової війни.
(3 години)
|
|||
32
|
Зовнішньополітичні пріоритети провідних
країн світу
|
|
|
33
|
Процес утворення вогнищ війни на
Далекому Сході, Африці та Європі.
Формування блоку агресивних держав
|
|
|
34
|
Причини
радянсько-німецького зближення
Пакт Ріббентропа-Молотова,
таємний протокол до нього 1939р.
|
|
|
|
Тема №7 Розвиток культури
у перші десятиліття ХХ ст.
(2 години)
|
|
|
35
|
Найважливіші досягнення науки і техніки,
їх вплив на повсякденне життя людей.
Фемінізм.
|
|
|
36
|
Основні ідеї й течії у розвитку
культури. Поява масової культури. Нові напрямки в мистецтві та літературі,
виникнення та розвиток кінематографа. Спорт, олімпійський рух.
|
|
|
|
|||
37
|
Урок узагальнення
(1 година)
|
|
|
Всесвітня історія
ІІ курс (35 годин)
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Вступ
|
|||
1
|
Вступ.
Економічні, соціальні та політичні перетворення у повоєнному світі та основні тенденції
суспільного розвитку у др. пол. ХХ -
поч. ХХІ ст.
Світові інтеграційні та глобалізаційні
процеси, їх спричиненість, прояви та наслідки.
|
||
Тема № 1. Друга світова війна. Світ після Другої світової війни.
|
|||
2
|
Причини, характер, періодизація Другої світової війни. Характеристика
військових дій на першому етапі війни 1939 - червень 1941 рр. План
«Барбаросса». Напад Німеччини на СРСР.
Перебіг подій на радянсько-німецькому фронті у 1941-42 рр. Процес формування
антигітлерівської коаліції.
|
||
3
|
Особливості окупаційного режиму та Руху Опору на окупованих територіях.
Голокост.
|
||
4
|
Сталінградська
битва. Розгром німецьких військ на Орловсько-Курській дузі. Наступальні
операції Червоної Армії. Визволення території СРСР.
|
||
5
|
Відкриття другого фронту в Європі. Завершальний період війни в Європі та
Азії. Роль визначних військових, державних та політичних діячів в перемозі
над нацизмом та фашизмом.
|
||
6
|
Зміни у світі внаслідок Другої
світової війни. Політичні, економічні та соціальні наслідки Другої світової
війни для народів світу. Мирні договори з колишніми союзниками Німеччини.
Сан-Франциська конференція та створення ООН. Нюрнберзський та Токійський процеси над воєнними злочинцями.
|
||
7
|
Узагальнення знань з теми
|
||
Тема № 2 США та Канада у 1945 – на
початку ХХІ ст.
|
|||
8
|
Утвердження
США як провідної країни повоєнного біполярного світу. США у 1945-1960 рр..
Посилення внутрішньополітичної реакції.. Масовий негритянський рух в 60-х рр.
|
||
9
|
США
в 60-70 рр. ХХ ст. Внутрішня та зовнішня політика адміністрацій Дж.
Кеннеді, Л. Джонсона, Р. Ніксона
. США у 80-90 рр. ХХ .
|
||
10
|
Сучасні
внутрішньополітичні та зовнішньополітичні пріоритети американських
президентів ХХІ ст.. Перспективи розвитку українсько-американських відносин .
|
||
11
|
Канада у ІІ пол.. ХХ ст. – на
поч.. ХХІ ст. Проблема Квебеку. Українсько-канадські відносини.
|
||
Тема № 3. Країни Західної Європи (1945 – поч. ХХІ ст.)
|
|||
12
|
Наслідки Другої світової війни для провідних країн Західної Європи. План
Маршалла. Початок європейської економічної інтеграції. Німеччина.
Створення ФРН і НДР. Німецьке “економічне диво”. Об’єднання Німеччини. Українсько-німецькі відносини.
|
||
13
|
Велика
Британія. Внутрішня і зовнішня політика лейбористських та
консервативних урядів у 40 – 70-х рр.
ХХ ст. Трансформація Британської колоніальної імперії. Тетчеризм.. “Третій
шлях” Т. Блера. Сучасне становище у країні. Німецьке “економічне диво”.
Об’єднання Німеччини.
Українсько-німецькі відносини.
|
||
14
|
Франція. Соціально-економічний
та політичний розвиток
Четвертої Республіки. Становлення П’ятої Республіки. Травневі події 1968 р. Ш. де Голль. Франція наприкінці ХХ – на
початку ХХІ ст.. Взаємини Франції з Україною.
|
||
15
|
Італія. Проголошення республіки. Італійське “економічне диво”.
Державна програма боротьби з мафією. Соціально-економічний і політичний
розвиток країни наприкінці ХХ- на поч. ХХІ ст.
Інтеграційні процеси в
Європі наприкінці ХХ- на поч ХХІ ст. –
здобутки та проблеми.
|
||
16
|
Узагальнення знань з теми
|
||
Тема № 4. СРСР. Нові незалежні держави
|
|||
17
|
Наслідки Другої світової війни. Відбудова економіки. Завершення епохи Сталіна.
Загострення політичної боротьби після смерті Сталіна. “Хрущовська
відлига”.
|
||
18
|
Роки “брежнєвського застою”.
(1964 – 1985 рр.). Суспільно-політичне життя країни. Дисидентський рух.
|
||
19
|
Від “перебудови” до розпаду СРСР (1985 – 1991 рр.) Лібералізація суспільного та політичного
життя. Антидержавний путч 1991 р. Розпад СРСР. Росія у кінці ХХ – на початку
ХХІ ст..
Нові незалежні держави Балтії,
Закавказзя та Середньої Азії, Білорусь, Молдова. Особливості шляхів
історичного розвитку.
|
||
Тема № 5. Країни Центральної та Східної Європи. (1945 – поч. ХХІ ст.)
|
|||
20
|
Становлення прорадянських режимів у Польщі, Угорщині, Болгарії, Румунії,
Чехословаччині, Югославії. Утворення системи світового соціалізму. Кризові
явища 60 – 70-х рр. ХХ ст.
|
||
21
|
Демократичні революції , особливості їх здійснення.
|
||
22
|
Політичні, економічні та
соціальні трансформації посткомуністичного суспільства. Роль країн
Центральної та Східної Європи в сучасних міжнародних відносинах.
|
||
23
|
Узагальнення знань з теми
|
||
Тема № 6. Розвиток провідних країни Азії,
Африки та Латинської Америки в др. пол. ХХ - на поч. ХХІ ст.
|
|||
24
|
Розпад світової колоніальної системи. Етапи деколонізації. Шляхи розвитку
незалежних держав. Нові індустріальні країни.
Японія. Повоєнне реформування країни. Японське “економічне
диво”. Внутрішня та зовнішня політика Японії наприкінці ХХ - на поч. ХХІ ст.
|
||
25
|
Китай. Проголошення КНР. Соціально-економічні експерименти
китайських комуністів. Культ особи Мао Цзедуна. Реформування економіки Китаю
наприкінці ХХ на поч. ХХІ ст.
|
||
26
|
Індія. Перемога
народів Індії в боротьбі за незалежність. Курс Дж. Неру та І. Ганді у внутрішній та зовнішній політиці.
Розвиток Індії наприкінці ХХ - на початку ХХІ ст.
|
||
27
|
Країни Африки та Близького Сходу..
Здобуття незалежності народами континенту. Крах апартеїду на Півдні Африки.
Утворення держави Ізраїль. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання.
|
||
28
|
Латинська
Америка. Особливості соціально-економічного та
політичного розвитку країн регіону в повоєнний час. Варіанти революційного
процесу: Кубинська революція, революція в Чилі.
Встановлення конституційного
ладу в ряді країн регіону. Українці в країнах регіону.
|
||
Тема № 7. Міжнародні відносини у другій пол. ХХ ст– на поч.. ХХІ ст.
|
|||
29
|
Виникнення і розгортання “холодної війни”
|
||
30
|
Кінець “холодної війни”. Нове
політичне мислення. Перехід від конфронтації до співробітництва.
|
||
Тема № 8. Розвиток культури (1945 – поч. ХХІ ст.)
|
|||
31
|
Основні напрямки НТР в др. пол. ХХ ст. та їх вплив на життя пересічного
громадянина. Наукові відкриття, поява нових галузей науки, високих
технологій, інтеграція науки і виробництва.
|
||
32
|
Зміни в соціальній структурі суспільства, якості життя людей провідних
країн світу та країн, що розвиваються.
Становлення постіндустріального (інформаційного ) суспільства.
|
||
33
|
Основні тенденції і течії розвитку
літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й
спорту .
|
||
Тема 9. Світ
на початку ХХІ тисячоліття.
|
|||
34
|
Оптимальні шляхи подолання
світових глобальних проблем: екологічної, демографічної,
соціально-економічних проблем людства..
|
||
35
|
Узагальнення знань з теми
|
||
Немає коментарів:
Дописати коментар