17 гр Громадянстка освіта https://uahistory.co/pidruchniki/verbizka-civil-education-10-class-2018/20.php
Завдання : Дайте визначення поняттям- демонстрація ,пікетування,похід (хода)
Перерахуйте, які є ще форми мирних зібрань?
3 гр Всесвітня історія https://uahistory.co/pidruchniki/ladichenko-2019-world-history-11-class-standard-level/16.php
Завдання:: Як ви ставитесь до японського менталітету? Які риси національного характеру допомогли японцям досягти сучасного рівня країни?
Як ви думаєте. чому «У 1960-х рр. Японія була майстернею світу, а в 1980-ті перетворилася на конструкторське бюро світу?
3 гр Громадянська освіта https://uahistory.co/pidruchniki/verbizka-civil-education-10-class-2018/15.php
Завдання
Складіть логічну схему до одного з таких явищ:
а) конфлікти у житті;
б) полікультурне суспільство;
в) стереотипне мислення.
Позитивні сторони | Полікультурне суспільство - це | Вади (виклики) |
5 гр Історія України https://uahistory.co/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-strykevich-standard-level/23.php
Завдання . Поясніть значення понять «куркуль», «розкуркулення», «геноцид», «голодомор», «хлібозаготівлі початку 1933 р.», «буксирна бригада», «натуральний штраф», «чорна дошка», «демографічні втрати»
Куди виселяли українських селян під час колективізації, та місця розбудови українськими селянами промислових районів СРСР.?
5 гр Всесвітня історія https://uahistory.co/pidruchniki/world-history-10-class-2018-ladichenko/16.php
Завдання За яких обставин було утворено Королівство Сербів, Хорватів і Словенців? Чи було це королівство штучним державним утворенням? Чому?
. Схарактеризуйте Видовданську конституцію. Чиї інтереси вона представляла?
Немає коментарів:
Дописати коментар