1 гр ЗНО https://www.youtube.com/shorts/qELz3zDrVkc
2 гр Всесвітяя історія https://uahistory.co/pidruchniki/world-history-11-class-2011-sshypak/13.php
Завдання:1. Назвіть держави, які об’єднали зони окупації Німеччини у Тризонію.
2. Які тенденції післявоєнної міжнародної ситуації сприяли розколу Німеччини?
3. Коли утворились ФРН і НДР?
4. Які внутрішні і зовнішні фактори сприяли об’єднанню Німеччини? Як це відбулося?
2 гр Громадянська освіта https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-civil-education-10-class-2018/27.php
Практичне заняття: :ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ ЗА ТЕМОЮ-- Виконайе тести
5 гр Історія України https://uahistory.co/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-pometun-standard-level/41.php
Завдання: Проведіть дослідження, яка подія з тих, що вивчали в цьому розділі, найбільше вплинула на життя вашої родини.
17 гр Всесвітня історія https://uahistory.co/pidruchniki/world-history-10-class-2018-sshypak/7.php
Завдання: Які міжнародні угоди й ініціативи стали підґрунтям для реваншизму й зростання впливу нацизму в Німеччині?
2. Як Ви вважаєте, чи були в 1920-і роки реальні можливості запобігти розв'язанню нової світової війни?
7 Всесвітня історія https://uahistory.co/pidruchniki/world-history-10-class-2018-sshypak/27.php :
Завдання: :1. Назвіть основні передумови Другої світової війни.
2. Які були головні пріоритети і цілі провідних країн світу в майбутній війні?
3. Назвіть основні етапи Другої світової війни.
4. Розкажіть про хід та значення радянсько-фінляндської війни.
5. Як Ви розумієте термін «дивна війна»?
6. Назвіть держави, окуповані Німеччиною у вересні 1939 — травні 1941 рр.
7. Назвіть та покажіть на карті європейські країни, які були союзниками Німеччини в роки Другої світової війни.
8. Поясніть терміни і поняття: геноцид, анексія, світова війна, Вермахт, лінія Маннергейма, лінія Мажино.
Немає коментарів:
Дописати коментар